tisdag 20 september 2011

Falling Snow..

Castle
"Winter Beauty"
When it's winter in the Valley..And my breath hangs in the air..
The snow will crunch beneath my feet and glisten in the air..
The stars at night light up my world so I never walk alone..
It's clear and crisp and beautiful..
In the Valley I call home..
Night Ladys Star
"Listening"I like the quiet on a winter's day..It has so much to say..
It brings with it new ideas that ordinarily wouldn't come my way..
Stillness is when my mind and I never feel the need to talk.
Eyes see more thoughts are new wonder plays a part..
For in the stillness I hear those things..
That are deep within my heart..
Night Ladys Star
Snow White
Renamed after The Snow


8 kommentarer:

Rayas Blogg sa...

Trevligt att se dig igen! Sidan liknar väldigt mycket gamla spaces!
Önskar dig en fin höst..
Kramar/Raya

Snow White The Survival sa...

Tack Raya..
Jo syftet är att Snow White och Night Lady ska likna space och Nicki på Wordpress är sin egen..
Vet du hur man får musik på sidan? Har lagt till ljudklipp på både Snow Whites och Night Ladys profil men då måste man ju gå dit och starta musiken..Men hur får man den att starta på sidan som vi hade på space..
Ha en fin helg Raya..Kram Snow White

Rayas Blogg sa...

Hej.. Jag såg att du kunde kommentera hos mig! Kanske för att jag bytte tillbaka till "Hel sida" för kommentering. Då ska jag hålla det så framöver..
Tyvärr så vet jag inte hur man gör med musik! Det är min sämsta sida, lägga upp musik.. Fast jag lyssnar gärna!
Dels beror min "sämst på det" att ja ofta jobbar utan ljud - det är folk som sover runt mig, eller så lyssnar de på sin musik. Så det har inte blivit av.. Men om jag börjar lyssna på musik så har jag svårt att sluta, när jag kommit i gång!
Men du, fråga de som har musik på sina sidor! Jag vet inte heller vem har det, ljudet är ju oftast av hos mig..
Men, men.. Du har ju kommentarsidan som jag brukar ha det, en ruta under..Testar du?
Oj oj hoppas allt ordnar sig så man får bloggarglädjen tillbaka!
Önskar dig en skön helg.. Kram/Raya

JamieSilver Rapunzel sa...

Oh underbar vinter slott snyggt!!
Ohjippea vad jag blev glad se dig igen!!
Stor kram Bacio ♥ Rapunzel // JamieSilver ♥

JamieSilver Rapunzel sa...

Ahhh nu fattar jag tack tack Bacio bacio ♥ Ok Ses vi senare jag ordnar mina underbara designer.. ses!!! ;D ☻

Snow White The Survival sa...

Hej Raya..
Tack för att du försökt att lösa musikfrågan..Jag har musiken uppladdad på webs men det man saknar här på blogspot är en media player..Finns ju ingen jag hittar bara mediaspelare med färdig musik i det vill jag inte ha jag vill ha en tom där jag sätter in musiken själv..Nu startar jag musiken här eller hos Night Lady genom att klicka på profilen och klicka på ljudklippet och starta det..Men det är ju inte alls samma sak..Kanske finns det någon annan som vet..

Byte på kommentarsidan här hos snow white för varken Moonlight eller Jamie kunde skriva nu när bytt så kan dom skriva..
Kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Glad att se3 dig också Jamie...
Kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Jag menade förstås jamie Rapunzel...
Kram..