tisdag 31 januari 2012

Brrr it's cold outside..We stay inside by the fire..

The Dwarfs
SW



12 kommentarer:

Cumulus sa...

Dvärgarna och jag håller oss vid elden :)
Men dom senaste dagarna har varit ljuvliga med sol och värme.
Nu har vi -6 och stjärnklart.
Lagom med snö och lagom kallt.

Ha det så gott.
Kram.

Night Lady sa...

Snövit och dvärgarna ni ser ut att ha det riktigt mysigt jag blir avundsjuk för idag har vi -12,5..
Ha en riktigt mysig och fin helg kram Night Lady

Moonlight sa...

Hej Snowwhite...
Du har så rätt, man ska titta framåt, och upptäcker nya vyer..
Ha en fin helg..
Ja du, nu har vi fått mycket snö,och solen skiner idag, men kallt är det...
Kram Moonlight

Aurora sa...

Hej Snowwhite..
Visst hade jag roligt på födelsefest,nu få man vänta till nästa år...
Nu få man klä sig warmt,för att gå ut,det blir bara en liten svängom, för det är för kallt just nu...
Ni sitter väl omkring brasan och har det mysigt,eller...
Ha en fin helg..
Kram Aurora

Luluasol - Luz, Paz e Amor sa...

super kissss nice nicki muahhh

Snow White The Survival sa...

Hejsan Cumulus..
Tack för titten..Jadå vi har haft en härlig sol när det inte snöar..I helgen hade vi minus 21 grader..Det var så ovant att det kändes som en knytnäve i ansiktet när man kom ut var inte alls beredd på det men sen var det bara härligt..Vilken frisk luft det var..Ha en fin vecka kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Night Lady..
Ja och i helgen var det minus 21 grader..Kallt men härligt..Och mina snögubbar mår så bra Kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Hej Moonlight..
Vad trevligt att du tittade in..Tycker det är så roligt när folk hälsar på mig här i Dvaärgarnas stuga..Det är lite ensamt när dom arbetar i gruvan hela dagarna..Hoppas allt bra med dig Kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Hej Aurora..
Ja jag får väl göra en riktig fest i december men jag firar nog på slottet det blir trångt i dvärgarnas stuga..Får väl låsa in min elaka styvmor i källaren ha ha..Ha en fin dag min vän kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Thank's Luluasol..I'm happy because you are my friend on blogspot now :-) Hugs kisses Snow White

Luluasol - Luz, Paz e Amor sa...

thanks you tooo nicki :) and always welcome in my heart

Snow White The Survival sa...

Thank You Luluasol..Love you ..Have a nice weekend Hugs Snow White