torsdag 26 januari 2012

Once There Was a Snowman..


SW
Frosty The Snowmen
Night Ladys Star
Once there was a snowman..
Who stood outside the door..
He wished that he could come inside..
And run about the floor..
Night Ladys Star
He wished that he could warm himself..
Beside the fire so red..
He wished that he could climb..
Upon the big white bed..
Night Ladys Star
So he called to the North Wind..
Come and help me, pray..
For I'm completely frozen..
Standing here all day..
Night Ladys Star
So the North Wind came along..
And blew him in the door..
And now there nothing left..
But a puddle on the floor..
Night Ladys Star
Once There Was a Snowman..
Hugs Snow White
SW

14 kommentarer:

Aurora sa...

Hello Snowwhite...
Roligt att ser din Snowmen, som vi har saknad, eftersom vi hade ont om snö, hoppas den håller i sig.
Önskar dig och Dvärgarnar en roligt weekend..
Kram Aurora

Anonym sa...

Hej Snövit.
Det var en sorglig historia om snögubben.Men här lever den vidare för nu har vi fått snö.
Ha en fin helg du och dvärgarna.
Kram Ariel/Maya.

Rayas Blogg sa...

Äntligen har vi snö..
Puff!Det var en snöboll som jag kastade, såg du?
Det är så roligt att se på alla spår i snön. I skogen finns det massor med roliga spår, var och tittade på dem idag..
Önskar dig en glad helg!
Kram/Raya

Night Lady sa...

Ha en fin helg Snow White..Ge Dvärgarna en puss..Vi ses väl förresten hos Aurora på söndag Kram Night Lady

Moonlight sa...

Hi Snowwhite...
Jag såg din Snögubbe, den är jätte fin, då blev dvärgarna säkert glad.
Ha en fin helg..
Kram Moonlig

Cumulus sa...

Ja, stackars lilla gubbe. Fastfrussen och nersmällt. Inget vidare med vintern.

Kramar om dig.

Aurora sa...

Tack Snowwhite och Dvärgarnar,
för den glada påhälsning till min födelsedag,vilket uppskattades, visst hade vi roligt...
Kram Aurora

Snow White The Survival sa...

Hej Aurora...
Ja idag är det kallt ¨å då får mina snögubbar stå kvar..
Ha en fin vecka nu och var rädd om dig Kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Hej Maya och Ariel..
Ja nu får mina snögubbar stå kvar för idag är det 8 minus..
Så dvärgarna och jag har tänt en brasa..Vi ska bara vara inne och mya..Kram på er Snow White

Snow White The Survival sa...

Hej Raya..
Ja jag såg snöbollen du kastade..Har du åkt på dina skidor nu? Eller är du fortfaqrande förkyld? I såna fall krya på dig..Kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Hej Night Lady..
Ja Auroras fest var verkligen trevlig..Jag hade ingen alls lite dumt med fest 3 dagar före jul men det blir väl en fest i år istället..Kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Hej Moonlight...Vad trevligt att du gillade min snögubbe och ja han står kvar och ser så glad ut för nu är det kallt..Men dvärgarna och jag stannar inne..hi hi..Ha en bra dag och tack för titten Kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Hej Cumulus...
Nej då nu är snögubben glad igen för nu är det kallt..men solen skiner så vackert så det gör ingenting..Ha en fin dag Kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Tack själv Aurora...
Din födelsedagsfest var jättetrevlig..Jag hoppade över min i år hade bara lite firande med dvärgarna..Så är det att fylla år tre dagar före jul..

Klä dig ordentligt om du går ut för nu är vintern här..
Kram Snow White