torsdag 9 februari 2012

Kärlek är en resa utan kompass i väglöst land..Ett äventyr..

Snow White
"My Prince"
Night Ladys Star
Wish you were here..Holding my hand..
Wish you were here..Kissing my lips..
Wish you were here..
Doing all that we did together..
Night Ladys Star
You don't know how much i miss you..
or how much i really care..
I open my eyes..
to find that your not there..
Night Ladys Star
I wish that i could meet you..
but your destination is too far..
I wish that I could touch you...
I want you to touch me too
my heart is crying out for you
what am i to do?
Night Ladys Star
Hugs Snow White
sw

10 kommentarer:

Cumulus sa...

Får gratulera i efterskott - grattis, Snow White!

Det nöp till i hjärtat av din blogg...
så sorgsen.

Ha en riktigt fin fredag.
Kram.

Rayas Blogg sa...

Hej Snow White..
Din vackra sida är precis så vacker som jag kom ihåg den det var nog en vecka sen jag tittade in här sist.
Tiden går och nu är det vinter. Men snart är det vår och kvällarna blir ljusare.
Jag hoppas du har det gott och varmt i stugan och att vänner kommer ofta och hälsar på.. Kanske kan du ta lite semester och åka hos några vänner om du har tråkigt.. Dvärgarna är ju så "stora" så de klarar sig nog en vecka eller två helt själva.. Fast jag skulle tro att du får lite extra mycket att göra när du kommit hem, för det är nog ingen ordning på såna små gubbar trots allt ;-)
Önskar dig en riktigt god helg!
Kramar/Raya

Doris sa...

hello my wonderful friend, have a great weekend hun,,, love, hugs, & kisses

still snow here for Sunday hope it snow's

Aurora sa...

Hej Snowwhite..
Du verkar sorgsen, men din Prins kommer hem när du minst anar det, alltid tråkigt när man måste skiljas..
Hoppas att dvärgarnar muntra upp dig och ni har det gott...
Önskar dig en skön vecka..
Många Kramar Aurora

Snow White The Survival sa...

Cumulus..
Tack Tack Cumulus..
och ja min dikt var kanske lite sorgsen men jag är en glad prinsessa..
Kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Raya..
Tack för att du tycker att min sida är vacker..Och ja visswt är det vinter men det är ljust länge på kvällarna nu om man jämnför med januari..Ja då vi har det så varmt och skönt i stugan..Ha en riktiht skön dag kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Hi Doris I wish you a womderfull week hugs Snow White

Snow White The Survival sa...

Hej Aurora..
Nej då inte är jag sorgsen inte i Disneys värld går det över fort..Ha en fin dag min vän..Kram Snow White

Night Lady sa...

Tack själv lilla Snow White Kram Night lady

Snow White The Survival sa...

Night Lady..
Kram tillbaka..