onsdag 15 februari 2012

Oh my gosh it's snowing again..

SW
Christmas
SW
"Snow Is Falling"
Night Ladys Star
Snow is falling from the sky above..
Snow is falling put on scarf and glove..
Snow is falling go look outside..
Snow is falling
The old landscape it hide..
Night Ladys Star
Snow is falling What a beautiful sight..
Snow is falling
It sparkles in the light..
Snow is falling soft cotton wool flakes..
Snow is falling a white
blanket it makes..
Night Ladys Star
Snow is falling short flowers disappear..
Snow is fallingThe cold is here..
Snow is falling Its time to play..
Snow is falling
Lets make snowmen today..
Night Ladys Star
Warm Hugs & Kisses
Snow White
SW



14 kommentarer:

rayasblogg sa...

Hejsan Snow White...
Svarar med min nya profil för att testa hur den fungerar här på blogger.
Nu har vi fått mer snö. Men det kanske börjar snart smälta bort. För mig spelar det ingen roll, är ändå bara hemma. )säger surt, men är ändå lite glad för snön!)
Jag gillar mycket dina fina sidor, och många andra också..
Jag tänkte ju förs ha en fotoblogg men nu vet jag inte om jag alls vill ha någon fotoblogg överhuvudtaget!
Hur som helst så tror jag det ordnar sig med våra bloggar.. För mig är just Regnkattens sån jobbig sak, det går så segt och jag har mött nya problem med texten, fattar ingenting. Så dels därför har jag inte mycket tid med bloggen!
Kram/Raya

Luluasol - Luz, Paz e Amor sa...

bejus Nicki happy weekend sweet muahhhh

Night Lady sa...

Tack Snow White..
Hoppas att du hade en fin Valentine...Önskar dig nu en fin helg Kram Night Lady

Zia Wolf-Sun sa...

Jag är mycket glad att kunna säga det har slutat snöa!
Men det kan snön i helgen ...
Jag tror att Snövit kommer att besöka!
Kram Wolfie :)

Moonlight sa...

Hej Snowwhite...
Eftersom det har kommit mycket mera snö, får du säkert hjälp av dvärgarna att skottar snö.
Annars ta det lugnt, och ha en fin helg...Kram Moonlight

Aurora sa...

Hej min vän Snowwhite...
Tackar för din fina hälsningar till valentine day, dagen har varit bra...
Ta det lugnt i snöyra..
Ha en fin helg,hälsa dvärgarnar..
Kram Aurora

Snow White The Survival sa...

Hej Raya..
Jo din profil ser ut att fungera utmärkt även här på blogger..
Och snön ja nu börjar vi nu närma oss våren så det blev en kort vinter i år..

Synd att dyu försvinner från blogger men det blir ju roligt om du får ordning på hemsidan istället..
Nu önskar jag dig en fin dag kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Hello Luluasol .. How nice that you see me .. Hope your weekend was good now we have another week hope that it works well .. Come soon and see me again hug Snow White

Snow White The Survival sa...

Night Lady..
Hade självklart en fin valentine med mina dvärgar..Ha en bra vecka Kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Hej Wolfie..Ja här hos mig har det snöat hela helgen det är så härligt..Jag har en varm brasa i dvärgarnas stuga så det är varmt och skönt..
Hoppas du inte fryser om tassarna wolfie..Ha en bra vecka kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Hej Moonlight..
Ja dvärgarna har skottat hela helgen ja du vet ifall prinsen kommer på sin häst :-)
Nu ska jag ta en frisk och härlig morgon prommenad..Ha det gott kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Hej Aurora..
Ja jag har det så härligt i snön mina snögubbar trivs och även alla mina vänner i skogen..

Men jag kan tänka mig att du är inne i ditt sköna växthus och pysslar med dina rosor..

Önskar dig nu en härlig dag kram snow white

Moonlight sa...

Hej Snowwhite..
Nu slipper Dvärganar att skottar snö, kanske den försvinner eftersom det regnar idag.
Ha en fin vecka..
Kram Moonlight

Snow White The Survival sa...

Hej Moonlight..
Ja nu finns det inte mycket snö kvar..Dom har lovat en lång solig helg men kanske lite kylig..Ha en härlig helg kram Snow White