onsdag 14 mars 2012

Snow White The Fairest of Them All..

Snow White

 

16 kommentarer:

Giancarlo sa...

Felice giornata a te " bella "....ciao

Rapunzel Pascal sa...

Love Snow White!!
Have Nice day for you!!
Grande Baci ♥ din busiga Rapunzel

Jane storm sa...

Hi Snow white
Wishing you sunshine and smiles
have a happy day my friend
Hugs and smiles
Jane

friends forever ♥

Moonlight sa...

Hejsan Snowwhite..
Alltid är det något att göra i träsgården,har du hittat snödroppar och krokuser, dom titta väl fram nu, som är ett bra tecken till våren...
Ha det gott...
Kram Moonligt

Rapunzel Pascal sa...

Buon giorno mio cuore amica <3!!
Ja jag har tryckt dig igår och jag väntar dig acceptera!!! Visst jag ser profil lika som du har i wordpress ok!!! Ha en fin torsdag Stor Baci <3 a te sempre!! :D busiga Rapunzel...

Luluasol - Luz, Paz e Amor sa...

a minha vida... é onda em movimento
que vem e vai à praia do meu mar.
É onda forte que arrebenta em sentimento,
que tinge em versos a voz do coração...
Viola triste que chora o sofrimento,
guitarra alegre que entoa a emoção.
Feliz Fim de Semana – Happy weekend
my life ... is moving wave
that comes and goes to the beach of my sea.
It is strong wave that breaks in feeling,
that tinges his voice in the verses of the heart ...
Viola sad that cries of suffering,
guitar sings that cheerful emotion.

Rapunzel Pascal sa...

God morgon!!
Märkte igår nytt länkar stökigt av mina "blogspot.com" var förut, nu fick veta igår nytt "blogspot.it" och jag har provat och jag ser du har blogspot.se nytt det blir krångling när jag inne hos min sida och sen jag trycker din sida blir "it", måste jag ändra till "se" och vet inte var jag ska ändra till min profile typ ska vara it.. Fick veta nytt igår.. Hoppas du kommer upptäckte!! Baci <3 din busiga Rapunzel :D

Giancarlo sa...

Felice domenica a Te...ciao

Snow White The Survival sa...

Tack för besöket Giancarlo..Hoppas solen skiner på dig och hoppas du får en bra dag..Kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Hej Busiga Rapunzel...
Tack för alla fina bilder jag fått..Gillar dom mycket..
Ha en härlig dag..Kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Tack Jane...
Blir så glad näör du hälsar på mig..jag önskar också dig en fin dag..Sköt om dig Kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Hej Moonlight...
Vad roligt att du hälsat på..
Ja just nu vårstädar jag i stugan när jag inte sitter vid datorn förstås ha ha..Ha en fin vecka och ta det lugnt med allt..Kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Hej igen Rapunzel..
japp nu är vi vänner på alla sidor det är så bra...Ha en fin vecka kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Hej igen rapunzel..Ja jag har närkt att dom tagit bort .com..Hos mig står det .se på alla även på dig konstigt det borde ju vara .it hos dig..det är inget vi kan ändra själva så bara vänta och se vad som händer..
Ha en fin dag kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Tack Giancarlo..Ha en fin vecka..Kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Hello Lulusaol ... Thanks for your nice poem it seemed to me very much ... Now I wish you a wonderful week .. Come soon and see me again .. Hugs Snow White