måndag 21 maj 2012

The Season of Spring..

Snow White
SW
"The Season of Spring"
Night Ladys Star
The season of spring weather seems to sing..
Lovely lovely days are coming our ways..
Night Ladys Star
The season of spring blooming blossoming..
of nature of all kind let roots unbind..
Night Ladys Star
The season of spring birds unfold their wings..
diving high into sky wish one could fly..
Night Ladys Star
The season of spring careful hearts love sting..
reaching out towards otherssome persons might bother..
Night Ladys Star
The season of springnice sound bells ring..
new wave new style faces have on a smile..
Night Ladys Star
The season of spring an new awakening
busy humanity on earth
as if it’s a new birth..
Night Ladys Star
Listen listen to my words t
he season of spring is near..
Now a look into your lovely eyes and one can see
spring is already here..
Night Ladys Star
Snow White
sw



26 kommentarer:

Jane storm sa...

hello my sweet friend
wish you a lovely monday
take care
hugs and smiles
Jane

sandaras sa...

Hello dear Snow White,
wish you a wonderful and sunny new week, with much joy and wonderful experiences,kisses and hugs...Sandra


http://uppix.com/f-new_week4fba35b50010073d.jpg

Carolina sa...

Beautiful words from a beautiful lady..
I'll gift you a poem about springtime, marvelous too.

Doña Primavera
viste que es primor,
viste en limonero
y en naranjo en flor.

Lleva por sandalias
unas anchas hojas,
y por caravanas
unas fucsias rojas.

Salid a encontrarla
por esos caminos.
¡Va loca de soles
y loca de trinos!

Doña Primavera
de aliento fecundo,
se ríe de todas
las penas del mundo...

No cree al que le hable
de las vidas ruines.
¿Cómo va a toparlas
entre los jazmines?

¿Cómo va a encontrarlas
junto de las fuentes
de espejos dorados
y cantos ardientes?

De la tierra enferma
en las pardas grietas,
enciende rosales
de rojas piruetas.

Pone sus encajes,
prende sus verduras,
en la piedra triste
de las sepulturas...

Doña Primavera
de manos gloriosas,
haz que por la vida
derramemos rosas:

Rosas de alegría,
rosas de perdón,
rosas de cariño,
y de exultación.


Gabriela Mistral.

Zia Wolf-Sun sa...

Hej Snow White :)
Det har gått mer som vinter här i Storbritannien nyligen!
Men idag hade vi våren :)
Och vi ska har våren fram till slutet av månaden!
Jag tror att vi kommer att ha vinter igen i juni
men jag kommer njuta av vår enda vecka våren medan om det är här!
Mycket kort säsong i vår!
Tack för alla besök och kommentarer!
Jag vet att jag är
mycket dåligt att svara
men jag uppskattar dem :)
Krama och kyssa Wolfie

Night Lady sa...

Snow White min söra prinsessa ja nu är våren här..
Love you Night Lady

hannemortensen sa...

Hello dear Snow White.
I wish you a wonderful week.
Enjoy it and be happy.
Hugs and smiles with friendhsip.
♥░H░A░N░N░E░♥

hannemortensen sa...

Hej min søde Snow White.
Jeg prøver at få mit billed med.
Du har altid sådan nogle dejlige blogs.
Knus fra Hanne xx

Doris sa...

Thank you my wonderful sweet friend for you kind comments & visits..
You make my days brighter bringing you sunshine with it...
I love you hun & hope you week is a good one... hugs

Cumulus sa...

Härligt att höra att du haft en lång, skön helg. Det behövs.
En lång arbetsvecka igen...men snart är ju semestern.

Ha det riktigt gott.
Kram.

Night Lady sa...

Hej min lilla Snow White tackar även dig för ett fint poem...
Puss och kram Night Lady

Aurora sa...

Hej Snowwhite..
Jätte fint dikt,
Hopas du ha det jätte bra, strosa i skogen i sommervärmen...
njut den här tiden..
Ha en fin dag.. Kram Aurora

Doris sa...

Have a great day my friend... hugs

Night Lady sa...

Kram till dig med Princess Snow White

Moonlight sa...

Hej Snowwhite..
Jag tro att jag kommer bli väldigt nöjd med den nya dator, bli mer och mer van, roligt när allt fungera bra..
Hoppas du och dväragarnar ha det jätte roligt, på söndag är det ochså Morsdag...
Ha en Glad Pingst..
Kram Moonlight

Snow White The Survival sa...

Hej Jane..
Vad roligt att du hälsade på mig..
Och visst är det härligt att vi har sommar nu?

I Sverige har vi Mors Dag denna helg och pingst så det blir 3 helger på en gång..

Hoppas allt bra med dig ha en fin helg så ses vi snart..
Kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Hi Sandra ..
I wish you a long, long lovely magical and wonderful weekend ..
Hugs and kisses from the Princess Snow White

Snow White The Survival sa...

Hello ... Carolina
thanks for the nice and beautiful poem you left with me I think about such things .. Now we have Mother's Day with us I have no mother but I can celebrate my friends instead .. Have a wonderful beautiful and nice weekend Hugs Princess Snow White

Snow White The Survival sa...

Hej Wolfie..
Vad glad jag blir att se dig..
Du vet väl att du är min bästa vän och att du får promenera med mig i skogen så att inte min elaka styvmor dyker upp..

Jag tror inte ni får vinter i juni ha ha jag tror ni har sommar precis som vi..

Nu har vi Mors Dag i sverige denna helg jag har ju ingen mamma så jag firar dig och mina vänner istället så därför säger jag Happy Mothers day wolfie eller jag får säga Happy Friends Day :-)
Hugs kisses Princess Snow White

Snow White The Survival sa...

Happy Mothers day Night Lady..
Hugs kisses Snow White

Snow White The Survival sa...

Hej Aurora..
Jatack den här värmen vi fått nu är så skön..

Nu önskar jag dig en trevlig helg en glad pingst och en fin mors dag..Ge din mamma en kram från mig
jag har ju ingen mamma så jag får fira mina vänner och dvärgar istället..
Kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Hi Hanne ..
Thank you for visiting me .. This weekend we have Mother's Day in Sweden so it should be celebrated .. Hope you have a long, pleasant and above all a great weekend ..
Hug Snow White

Snow White The Survival sa...

Hej igen Hanne..
tack för att du gillar mina bloggar..
Kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Hi Doris ...
Hope you have the same glorious summer now that we have received and hope all your days are sunny and happy .. Many hugs and kisses from the Princess Snow White

Snow White The Survival sa...

Hej Cumulus..
Jag önskar dig en låmg skön och härlig helg en glad pingst och en fin mors dag..
Puss och kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Tack själv Night Lady kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Hej Moonlight..
Hoppas du också får en glad pingst en fin morsdag och en lång och härlig helg..Kram Snow White