onsdag 20 juni 2012

A Disney Princess Primer..

Snow White
sw
Don't Be a "Prince - Mess"
Night Ladys Star
True royalty doesn't expect others to pick up after them..
When visiting another young royal's house for teaor playtime..
Children should help their friends put away toys
and clean up a mess..
Night Ladys Star
As a guest in the dwarves' home
Snow White took care of all the cleaning
of course the dwarfs were slobs..
Night Ladys Star
While that's extreme lending a helping hand
to put a fellow princess roomback in order
speaks volumes for your little princess..
kindness and consideration..
Night Ladys Star
Snow White
sw

26 kommentarer:

Aurora sa...

Hej Snow White..Ja jag och mina gudmödrar har städat och fejat så nu är det klart att fira midsommar..Hoppas bara att min Phillip kommer då blir jag så glad..Ha en fin helg kram Aurora

Moonlight sa...

Hej Snowwhite..
Jag önskar dig ochså en härlig Midsommar, ni har säkert stort fest och dansar äta god har roligt.
Ha det så bra, hälsa Dvärgarnar..
Stor Kram Moonlight

mathilde1305 sa...

Hej Snowwhite...
Glad Midsommer Önskar jag er alla mina vänner, ha roligt med dans och musik...
Kram Mathilde

Carolina sa...

Snow White was so sweet and nice that she cleaned up the house of the dwarfs! poor loving sweet little princess.
I love your wonderful blog cuz it has a very special distinction.
Big hugs.

nicki007 sa...

Tack Snövit…
Ha en fin midsommar…
Hälsa Dvärgarna..
Kram Nicki

Jane storm sa...

WISH YOU BEAUTIFUL MOMENTS FOR THE WEEKEND
AND SEND YOU A BIG HUG WITH LOVE AND KISSES
Jane

hannemortensen sa...

Hi dear Snow White.
Already Friday and a new weekend ahead.
I wish you all the best, joy happiness and health.
http://img9.dreamies.de/img/639/b/7arg8ahd793.gif
Hugs*smiles across the miles.
♥░H░A░N░N░E░♥

sandaras sa...

Hi Snow White,
a new weekend is coming,
enjoy it and take care of yourself,
kisses and hugs ....Sandra
http://uppix.com/f-88694fe461e200104329.jpg

♥ Luluasol ♥ sa...

Amigos são irmãos que somente moram em casas diferentes
estou ausente mas estas sempre no meu coração
•♥*•☼Love ❤Hugs☆•*♥•
Friends are brothers only who live in different houses
I'm absent but you're always in my heart
Feliz Semana – Happy Week

Night Lady sa...

Tack Snövit..
Mina vänner hälsar säkert tillbaka..Kram Lady N

hannemortensen sa...

Hi dear Snow White.
Many happy Wednesday wishes for you.
Take care and have a fascinating summer. I have a hope in my heart :)
http://img5.dreamies.de/img/742/b/h1pfumj96gi.gif
Hugs & smiles with friendship.
♥░H░A░N░N░E░♥

Aurora sa...

A single rose can be my garden... a single friend, my world..
Hugs Aurora

Snow White The Survival sa...

Hej Aurora...
Hoppas att din midsommar var fin och att du hade lika fint väder som mig..Dvärgarna och jag tog det lugnt och hade det mycket bra..
Håll tummarna nu att vi får bättre väder snart..Kramar från Snow White

Snow White The Survival sa...

Hej Moonlight...
Ja min midsommar var helt okay men jag är mycket missnöjd med vädret just nu och Dvärgarna är sura och griniga dom får gå till gruvan i ihållande regn varenda morgon..Ja ja bara att hoppas på bättre tider..Ha en fortsatt fin vecka oavsett väder..Kramar från Snow White

Snow White The Survival sa...

Hejsan Mathilde..Vad roligt att du också hälsar på mig..Ska strax kila över till dig och se hur du har det..Kramizar från Snow White

Snow White The Survival sa...

Hi carolina .. How wonderful that you love my blog now, I was really happy .. I also love your blog and you are my first friend in Buenos Aires .. Big hug to you and hope your winter is not so bad ... Kisses / / Snow White

Snow White The Survival sa...

Hej Nicki..
Vad trevligt med wordpressbesök..
Ska strax gå och hälsa till dina vänner..Kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Hej Jane..
Tack för att du hälsade på mig och jag hoppas att du hade en fin helg..Nu önskar jag dig en härlig vecka med bra väder och välkommen tillbaka till min sida..Kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Hello Hanne .. Today I see a big sun .. it was long ago .. I really hope that it will stay all day and you also see it .. Have a great week my friend hugs from Snow White

Snow White The Survival sa...

Hi Sandra .. Well soon it's the weekend and I will celebrate my prince's birthday .. I hope that his days may be a large sun .. Hope you get a nice finish to the week and a nice weekend hugs Snow White

Snow White The Survival sa...

Hello Luluasol .. Thanks for your nice words on my page .. And yes you are always in my heart my beautiful friend .. Wish you a lovely and wonderful week .. Hugs Snow White

Snow White The Survival sa...

Tack Night Lady..Välkommen tillbaka kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Hello again Hanne...
Thanks for all your comments and pictures..Have a wonderful day hugs and kisses Snow White

Snow White The Survival sa...

Hej Aurora..Mycket fina ord du lämnade hos mig och jag säger bara tack det samma..Stor kram Snow White

Giancarlo sa...

Sei sempre fantastica dolce e bella Biancaneve!! felice giornata a te...ciao

Snow White The Survival sa...

Thank's Giancarlo...Hugs kisses Snow White