måndag 6 augusti 2012

Det egna hemmet är både paradis och helvete..

Snow White
SW



22 kommentarer:

Ariel sa...

this is like my house! =)

Hi Snow white,
thank you very much for the video, I put it on my youtube channel!
all the princesses singing to me ... =)
many kisses ...
thanks

BabyEvelyne sa...

Hi there!
thanks for the video, but can't open it..
And I wanted to follow you to, but can't find the button for it :-(

Have a nice day!
Hughs & x-x-x
BabyEvelyne

Jane storm sa...

The breeze has awakened the earth,
The sun gave brightness to the earth,
Birds gave melodious music to the earth,
Then its the time to wish my sweet friend
a lovely day

hugs and smiles
Jane

mathilde1305 sa...

Hej Snowwhite..
Tack för den vackra Video, tycker om den..
Önskar dig ochså en fin vecka..
idag är det mycket klvavt, kanske åskan är i antågande…
Puss och kram Mathilde

zinaidakrax sa...

Tack rara vän för titten..
Hoppas också att resten av sommaren blir fin, och framförallt lång!
Hoppas du och dvärgarna och andra Disneyvännerna mår gått!
Hemmet, ja det är bra att ha hem i varje fall!..
Pussar och kramar/Zinaida

Aurora sa...

Hi Snowwhite..
Jag hade en fin relaxing helg..
få njuta dom sista sommerdagarnar,såg att några träd börjar skyfter färg...
Kram och puss Aurora

A single rose be me garden..
a single friend, my world..

hannemortensen sa...

Hello sweet Snow White.
Thank you for wisiting me, I am always happy to see you little princess.
I had a wonderful and sunny weekend too and now I wish you a colorful new week.
Hugs & kisses Hanne.

Carolina sa...

I love you soooo much, lovely inspirational princess.

Ann Marie sa...

Hejsan Snow White.
Så hemskt att behöva känna så för sitt hem, du får be henne som sköter din blogg att hon ändrar på sagan lite så att fängelsekänslan försvinner, men så är det i sagans värd, det skall vara glädje, sorg och spänning i lagom mängd.
Ha en sagolik vecka så kommer nog snart din prins och knackar på.
Kram.

Night Lady sa...

Snow White..
Även jag önskar att alla sagor hade ett gott slut..
Nu önskar jag dig ett gott slut på den här veckan..Kramar och pussar Night Lady..

Snow White The Survival sa...

Hi Ariel .. How nice that you liked when we were singing for you :-) Now I wish you a nice weekend .. Hug and kiss from Snow White

Snow White The Survival sa...

Hi Evelyne .. Hope you could open the song then otherwise I leave it to you on your wordpress .. Hope you can follow button or as it now stands Join this site .. Now I wish you a wonderful weekend .. Hugs Snow White

Snow White The Survival sa...

Hej Jane..
Tack för det vackra poemet du lämnade till mig det ska jag spara..Haq en fin helg nu pussar och kramar Snow White

Snow White The Survival sa...

Hej Mathilde..
vad roligt att du gillade videon..Det var båda jag aurora och cinderella som sjöng för dig..
Önskar dig nu en fin helg Kram och puss från Snow White

Snow White The Survival sa...

Hej Zinaida vad roligt att du hälsade på mig igen..Jodå jag älskar mitt hem slottet men samtidigt finns ju min elaka styvmor där så det är lite tudelat men jag har det bra hos dvärgarna också...Önskar dig nu en fin helg..Kram Snow white

Snow White The Survival sa...

Hej Aurora..
ja ännu kan vi njuta av sommaren men det är bara vissa dagar som gör att det känns höst..
Hoppas allt bra med dig ha en fin helg nu många kramar Snow White

Snow White The Survival sa...

Hi Hanne .. Thanks for visiting .. oh, the days go fast now I indeed wish you happy holidays again lol .. I hope this weekend will be an absolutely magical weekend for you .. hugs and kisses Sbnow white

Snow White The Survival sa...

love you to carolina..
Wish you the best weekend ever..Hugs and kisses Snow white

Snow White The Survival sa...

Hej Ann Marie..
ja jag älskar verkligen mitt slott men inte min styvmor..Därför blir mitt hem båda delarna..Men jag älskar dvärgarnas stuga och en vacker dag ska jag ju bo i min prins slott..

Sagans slut ja den är ju så att dvärgarna dödar häxan så jag har ju även mitt eget slott för mig själv en vacker dag..

Nu önskar jag dig en fin helg..
Kramar från Snow White

Snow White The Survival sa...

Tack Night Lady ja vi får önska att alla våra sagor får ett gott slut..
Kram Snow White

"Day's End" sa...

wishing you lots of happiness & sunshine my friend... hugs

Snow White The Survival sa...

Thanks Doris...
Hugs kisses Snow White