tisdag 11 september 2012

September..

sw
Fall is Here"
My Favorite Time of The Year
11Star.gif Night Ladys Star picture by Nightlady070
Come said the wind to
the leaves one day...
11Star.gif Night Ladys Star picture by Nightlady070
Come o're the meadows
and we will play...
11Star.gif Night Ladys Star picture by Nightlady070
Put on your dresses
scarlet and gold...
11Star.gif Night Ladys Star picture by Nightlady070
For summer is gone
and the days grow cold...
11Star.gif Night Ladys Star picture by Nightlady070
A Children's Song of the 1880's
Hugs Snow White
sw

 

30 kommentarer:

Ariel sa...

Hello Snow White
good morning,
thank you for remembering me,
and thanks for your wishes.

My favorite season is also coming, "spring" =)

have a wonderful week
kisses

Aurora sa...



Aurora sa...
Hi Snowwhite..
Du är duktig att lagar mycket goda äppelpajar..det går mycket åt förstå jag, när dina hungriga dvärgarnar kommer från sina arbete..
Yes , jag håller på i min garden,njuta dom sista soliga dagarnar, för rosornar måste skötas inför hösten..
Ha det so bra , var rädd om dig my friend.. Kram Aurora
Kram Aurora
Roligt att du ta vara på det enda äpplet på trädet som finns kvar

Célia Maria de Sousa Arruda Jacobino sa...

Hello!
You visit me and do not forget my little corner, I'm very happy for such friendship and attention. My season is spring, where flowers come lindas.E make sure you that this is a flower planted in my garden (in my heart and my granddaughter).
Have a beautiful day with lots of light and peace.
Kisses.
http://wwwavivarcel.blogspot.com.br

sandaras sa...

Hello Snow White,
best wishes for the evening ...
and a radiant Wednesday .....
yes dear, all is now ok. my pc and me are healthy.... kisses&hugs
~✫S✫A✫N✫D✫R✫A✫~
http://uppix.com/f-11151504f4eab0010d319.gif

Carolina sa...

Beautiful Princess,
you are very busy, just like me. thousand tasks and complications invade me, i'm fighting against time. You, much cooking apple pie. for the 7 Dwarfs and I, cooking, washing and ironing too!! I can no more, I'm exhausted. I want my life back. XD
Kiss your hand, sweet little princess.

Cumulus sa...


Du skriver så vackra och tänkvärda dikter.
Fantastiskt att kunna tala genom dikter...önskar jag kunde det.

Kram.

Queenvickans sa...

Hej
Nu är hösten här - vi har haft kuling
och träden avlövas. Men eken håller sina blad - den avlövas sist.
God forts på veckan
Kram

Ann Marie sa...

Hej Snow White!
Snövit, det är ett vackert namn, det hade nog inte passat lika bra i sagan om dina föräldrar kallat dig för Sommargrön.
Jag önskar dig Snow White en underbar hösthelg på ditt sagoslott.
Kram!

sandaras sa...

Hi dear Snow White,
wish you a wonderful, peaceful and
relaxing weekend, take care and be
always happy, kisses&hugs
~✫S✫A✫N✫D✫R✫A✫~

http://uppix.com/f-13043750532c6a0010d8c5.gif

mathilde1305 sa...

Hi Snowwhite...
Autumn is a second spring, when every leaf ia a flower...
Wish you a happy saturday..
Hugs Mathilde

Moonlight sa...


Hi Snowwhite..
Jaha, när du flyter till prinsen,då kommer du säkert har ofta middagsgäster (dvärgarnar) ha,ha..
Trevligt helg önskar jag dig my friend..
Kram Moonlight

Night Lady sa...

Hej min vän..
Äntligen har jag lite tid att svara på blogspot håller numera mest till på Wordpress..Så jag svarar inte så ofta på blogspot..Men nu har jag äntligen lite tid över..Önskar dig en härlig vecka och tack för att du tar dig tid att besöka min blogspot ..puss och kram Night Lady

Androgoth sa...

Wonderful and sooooo snow White too, I like this Space of yours my wickedly sweet friend :)

Have a lovely Monday Nicki :)

Androgoth XXx

sandaras sa...

Hello dear Snow White,
new week is started, she admit us
just to bring beautiful and successful
hours and sunshine in our hearts....
kisses and hugs from...
~✫S✫A✫N✫D✫R✫A✫~

http://uppix.com/f-14028gif50570c120010de49.gif

nicki007 sa...

Tack för ditt fina poem lilla prinsessa..Kram //Nicki

Snow White The Survival sa...

Thanks Ariel for taking the time to visit me .. A big hug and welcome back if you want .. Snow White

Snow White The Survival sa...

Hej Aurora..Ja jag har gjort en massa äppelpajer men just nu är det pumpa paj som gäller du ska få smaka sen..Ha en finm dag kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Hello Celia Maria .. Nice to see you again .. yes I have autumn now and soon it will be Halloween so much fun I'm going to have a halloween party .. Have a hätlig spring day with you hug Snow White

Snow White The Survival sa...

Hi Sandra..
Thanks for your visit..Have a nice day and welcome back Hugs Snow White

Snow White The Survival sa...

Hello Carolina .. Thanks for visiting and hope you got it a bit easier now .. I'll soon have a Halloween party so I have a lot to do now .. Have a nice day hug Snow White

Snow White The Survival sa...

HejCumulus..Alla dikter och poen är inte mina det fionns många på nätet som man får använda..Önskar dig nu en fin vecka min vän kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Hej Jatta ja nu ät hösten här och jag njuter av deb för den är så vacker nu..Ha en fin vecka kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Hej Ann-Marie..Ja jag är verkligen glasd att ja fick heta Snow White jag tycker också att det är vackert..Önskar dig nu en fin vecka kram...

Snow White The Survival sa...

Thanks Sandra..Same to you..Hugs Snow White

Snow White The Survival sa...

Hej Mathilde...Tack för titten och trevligt att du tittade in..Önskar dig nu en fin vecka..Kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Hej Moonlight..Ja jag kommer att ha många gäster på mitt Halloweenparty..Hoppas du kommer då..Kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Ja du Night Lady nu pausar vi från blogspot vi ses på Wordpress..Kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Hi Androgoth..Thanks for your visit and Comments..Now i wish you a nice week,,Hugs kisses Snow White

Snow White The Survival sa...

Thanks Sandra...See you hugs kisses Snow White

Snow White The Survival sa...

Tack själv Nicki puss och kram Snow White