måndag 15 oktober 2012

Halloween Party..

Halloween
SW
"Spökdisco"
Night Ladys Star
En del av dina kompisar bär spökdräkter..
som är gjorda av gamla lakan med
utklippta hål för ögon och mun..
Night Ladys Star
De övriga är kan ha masker för ögonen
eller klä ut sig till läskiga monster..
häxor mumier skelett zombies..
Använd fantasin!
Night Ladys Star
Med lite smink och ett varv i garderoben
kan man säkert bli lite skrämmande..
Tävla om kvällens bästa utklädnad..
Gissa vem som är vem!
Night Ladys Star
Lite extra spännande är om några dansar
med ficklampa eller med pannlampa..
För rummet ska vara mörklagt..
Night Ladys Star
Med några värmeljus kan det bli fin stämning..
Musiken ska helst vara lite skrämmande..
Fasansfulla ljud och skrik...
Night Ladys Star
Lycka till med planeringen av ert party..
Nu har jag massor att göra med mitt..
Ska bjuda alla mina vänner..
Night Ladys Star
Kram Snow White
sw



6 kommentarer:

Night Lady sa...

Tack Tack Snow White och ja jag kommer på ditt party..Puss och kram Night Lady

Snow White The Survival sa...

Välkommen det ska bli ett mycket roligt party kram Snow White

Moonlight sa...

Hej Smow White..
Hu...Hu.. ingen iskalla kramar, men det blir ändå skrämmande väntan till Halloween.. man får vara på sin vakt..
Ha det gott..
Kram Moonlight
PS: Härligt.. jag kommer ochså till din party

Aurora sa...

Hi Snow White..
Roligt att du ska ha party,och få träffas allihopa, jag kommer förstås..
Vi ses , Kram Aurora

Snow White The Survival sa...

Hej Moonlight..
Ja visst är det spännande och det kommer att bli ännu mer spännande på min fest..Önskar dig nu en fin helg..Kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Hej Aurora..Ja visst blir det spämnande kan knappt bärga mig men tills dess så säger jag har en fin helg..Kram Snow White