torsdag 18 oktober 2012

Snow Whites Halloween Tips..

sw
 
"Snow Whites Spökvandring "
Night Ladys Star
Skicka ut dina kompisar när det blivit mörkt..
Låt dem gå parvis med en ficklampa..
Lägg ut pilar av vitt papper som vägvisare..
Här och där längs vägen hänger du upp
spöken som vajar i vinden..
Night Ladys Star
Klistra upp ögon av folie eller guldpapper
och sätt längs vägen det liknar ögon
från rovdjur..
Night Ladys Star
Lägg lite läskiga saker på marken..
Helst vita kartongbitar dom syns bättre..
Night Ladys Star
Några förslag är stora plastspindlar..
knivar med torkat blod (ketchup)..
Night Ladys Star
otäcka masker mm..
En pumplykta eller marschall
kan också visa vägen..
Night Ladys Star
Är man riktigt ambitiös kan man
också göra en skräckfylld frågesport
på vägen med läskiga spindlar
och gummidaggmaskar..
som priser.
Night Ladys Star
Efter spökvandringen går man in i värmen..
sätter sig ner vid många tända ljus
och läser en riktigt ruskig
och bra spökhistoria..
Night Ladys Star
Boo Snow White
Halloween
sw



8 kommentarer:

nicki007 sa...

Önskar alla Snow Whites vänner och besökare en fin helg..pussar och kramar Nicki

Moonlight sa...

Hej Snowwhite....
Jag hope du hade en fin helg, trots att det är ingen vidare väder, få ha det mysig hemma..
Ha det gott min vän..
Kram Moonlight

Night Lady sa...

Fina tips Snow White..Ska testa några av dom..Kram Night Lady

nicki007 sa...

Godmorgon..
Jag önskar dig en härlig start på veckan
och hoppas att den blir magisk och underbar...
Kram //Nicki

Snow White The Survival sa...

Tack Nicki...
Ha en fin vecka..
Kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Hej Moonlight...Ja tack jag hade det mysigt henmma med alla dvägrna vi spelade och sjöng..Tack för titten..Ha en fin vecka..Kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Så lite så Night Lady bara att ta mina tips och använda dom kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Tack Nicki jag veckan blir säkert magisk och underbar...Många kramar Snow White