tisdag 11 december 2012

Christmas Long Ago..

Christmas
SW
"My Lovely Christmas Long Ago"
Night Ladys Star
Frosty days and ice-still nights..
Fir trees trimmed with tiny lights..
Sound of sleigh bells in the snow..
That was Christmas long ago..
Night Ladys Star
Tykes on sleds and shouts of glee..
Icy-window filigree..
Sugarplums and candle glow..
Part of Christmas long ago..
Night Ladys Star
Footsteps stealthy on the stair..
Sweet-voiced carols in the air..
Stocking hanging in a row..
Tell of Christmas long ago..
Night Ladys Star
Starry nights so still and blue..
Good friends calling out to you..
Life, so fact, will always slow...
For dreams of Christmas long ago..
Night Ladys Star
Snow White & The Dwarfs
SW
Christmas
SW



2 kommentarer:

silvioafonso sa...

.



Eu não sei se você sabia
que a cada Natal eu saio
de porta em porta na espe-
rança de poder abraçar e
até beijar os amigos com os
meus melhores votos de
boas festas
e um ano no-
vo
repleto de felicidades.
Faço isso porque os sinos
do Natal há muito vêm do-
brando dentro do meu pei-
to me levando à necessida-
de da comunhão entre os
iguais.

Feliz Natal

silvioafonso







.

Snow White The Survival sa...

Thank you so much for your visit Silvioafonso..Have a nice day and welcome back..Hugs and kisses from Snow White