onsdag 29 maj 2013

Lady & Lufsen..

Välkommen till Disneys 15:e animerade film!
SW
Lady & Lufsen photo lady_och_lufsen-17447294-frntl_zps08418bd7.jpg
Lady & Lufsen hade premiär den 16.06.1955
Night Ladys Star
“Den handlar om”
Lady och Lufsens romantiska middag på bakgården till Tonys restaurang
är filmhistoria, Liksom hela filmen.få tecknande filmer har av generationer
hyllats så för sin fängslande historia och förtrollande stämning.
LADY OCH LUFSEN är ett sant mästerverk,
och Disneys 15:e klassiker.
Night Ladys Star
Lufsen är en hemlös men glad gamäng. Lady är en söt
liten bortskämd cockerspaniel av klass.
Night Ladys Star
Trots deras olika ursprung uppstår en osannolik romans
då de två plötsligt möts långt utanför Ladys ombonade villavärld.
Night Ladys Star
Men vägen till deras eviga lycka är lång.
Den kantas av misstänksamma grannhundar, hundfångare
och av två skenheliga siameskatter.
Night Ladys Star
“KARAKTÄRERNA I FILMEN ÄR”
Lady..Lufsen..Tony..Joe..Jock..Trofast..
Jim Dear (Husse)..Darling Malin (Matte)..Tants Sara..
Peggy..Si..Am..Bull..Boris..Bäver..Al..Dachsie..Toughy..
Hundfångaren..Professor Pedro..
Night Ladys Star
 Tack för att ni besökte oss..
Lady & Lufsen
sw
sw



20 kommentarer:

Ann Marie sa...

Hejsan Snövit!
Lady och Lufsen är en söt film, vet du, vi har en schäfer som heter Rambo, han är som Lufsen inte rädd för någonting och väldigt nyfiken av sig.
Jag önskar dig Snövit en riktigt trevlig helg.
Kram!
// Ann Marie

Doris sa...

hello snow white,
I have reopened my blogspot.
you have a beautiful blog.
love you my dear friend
hugs

Felisberto Junior sa...

Hello!
good afternoon
Today I just want to thank
  Get in your heart all my love!
thank you
Kisses

Carolina sa...

Hi Princess, beautiful movie. The world needs more than ever pictures like this beauty.
Have a nice day, sweetie.

Ariel sa...

Hello Snow White,
good morning,
"Lady and the Tramp"
is great! =D
is one of my favorites classic,
I remember going to see the movie in the cinema, 25 years ago =O

I wish you a beautiful day
kisses for you, hugs to the Seven Dwarfs
and caresses to the lady and the tramp

Winnie The Pooh Bear sa...

Vi önskar alla våra vänner en fin helg..Kramar från Sjumilaskogen..

Cumulus sa...

Tack snälla för erbjudandet om media player!
Ett tag var jag ganska duktig, anser jag själv, på att fixa och ordna med sidan...men har totalt kommit ifrån det nu. Tack än en gång.
Njuter av din fina sida istället.

Önskar dig en underbar helg.
Kram.

Anonym sa...

God kväll Snövit!!
Nu har jag lagt hos min sida Index Easy och sen til "Disney Friend" så jag har bara är söta tinkerbell och hennes tvillingsyster vilken underbara de är som jag såg på tv fick jag tårar glädje tinkerbell och det finns animerade!! och jag har bara visat 2 st Rapunzel sida och Tinkerbell sida!! Välkommen och tittar när du har tid!! Vilken underbara du har söta busiga Lufsen och romantik Lady!! Ha en fin kväll Kram din lilla busiga Rapunzel Jamie!!! ♥ ♥

Jane storm sa...

True friends are like mornings
You cant have them the whole day
but You can be sure
they will be there
when You wakeup tomorrow
next year and forever

take good care of yourself.
hugs and smiles
Jane

nicki007 sa...

Tack Tack min fina lilla Snow White…
Massor av kramar från Nickis WordPress

Snow White The Survival sa...

Hej Ann Marie..
Ja visst är Ladty och Lufsen en söt film Ge er fina Rambo en kram från mig och ha en skön sommar kramar från Snow White

Snow White The Survival sa...

Hi Doris..
Now I saw that your bligspot is closed .. I have closed my well for now it's summer and we should take this opportunity to njutra it as long as it remains ..
See you in the fall lots of hugs from Snow White

Snow White The Survival sa...

Thank you Felisberto..
Love Always from Snow White The first princess

Snow White The Survival sa...

Hi Carolina glad you like the novie Have a nice week and take care hugs kisses Snow White

Snow White The Survival sa...

Hello Ariel ..
What tre4vligt you liked Lady and The Tramp for they are my best friends ..
I wish you now a wonderful week thanks for your visit lots of hugs from Snow White and The Dwarfs

Snow White The Survival sa...

Hej Winnie..
Hoppas allt bra med dig..Nu stänger jag min sida över sommaren vi ses till hösten igen kramar från Snow White

Snow White The Survival sa...

Hej Cumulus...
Det var så lite så men säg bara till om du vill ha länken till media playern..Nu stänger jag min sida ett tag så ha en fin sommar massor av kramar från Snow White

Snow White The Survival sa...

Hej Rapunzel..
Ja jag har tittat på alla dina sidor det är så fint så..
Men nu stänger jag min sida ett tag så ha en fin sommar kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Hej Jane..
Tack för besöket och din fina kommentar..Nu stänger jag min sida ett tag behöver lite paus..
Massor av kramar från Snow White

Snow White The Survival sa...

Tack för besöket Nickis Word Press ha en underbar sommar..Massor av kramar från Snow White