fredag 8 november 2013

Fathers Day 10.11.2013

Snow White photo bild02_zpsd9831bf9.jpg
“I Love You  all my Dad's”
Night Ladys Star
Fars Dag.. Hmmm..
Min Far han gav mig en elak styvmor sen försvann han..
Men jag har 7 söta små pappor istället ..
Night Ladys Star
Father's Day .. Hmmm ..
My Father, he gave me a wicked stepmother then he disappeared ..
But I have 7 cute little daddies instead ..
Night Ladys Star
Happy Father’s Day"
Snow White photo gif02_zpsc89b58f2.gif
I am so grateful and blessed for having
a special Father's like you..
Night Ladys Star
Snow White

 

12 kommentarer:

Aurora The Lovely sa...

Trevlig Farsdag och trevlig helg önskar Aurora

mathilde1305 sa...

Hej Snowwhite..
Önskar dig också en trevlig Helg..
En Pappa är viktig att ha, annars blir ju inget bra..
Happy Farsdag.. Kram Mathilde

Moonlight sa...

Hi Snowwhite...
Grattis till Farsdag, som vi hoppas kan vara till glädje som har en Pappa...
Ha en mycket trevlig helg..
Stor Kram Moonlight

Carolina sa...

Happy Father's Day, Princess!
Love and blessings

ANITA sa...

veru cute blog♥

Snow White The Survival sa...

Tack Aurora..
Hoppas du också hade en fin Farsdag och helg..Stor kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Tack Mathilde..
och jag hade en fin fars dag med mina 7 små pappor :-)
Ha en fin vecka nu kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Hej Moonlight..
Nja var min pappa är vet jag inte han gifte sig och försvann men jag har mina söta små dvärgar istället och vi hade en fin fars dag kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Carolina..
Father's Day .. Hmmm ..
My Father, he gave me a wicked stepmother then he disappeared ..
But I have 7 cute little daddies instead ..
Hugs Snow White

Snow White The Survival sa...

Hi Anita..
Thank's for your visit an welcome back..Have a nice day..
Hugs kisses Snow White

YoSueño sa...

Happy Father's Day I hope you enjoy the company of your own. A KISS

Snow White The Survival sa...

Thanks for you visit YoSueño have a great week and welcome vack to my blog hugs kisses Snow White