tisdag 14 januari 2014

The Sword In The Stone..

Välkommen till Disneys 18:e animerade film!
sw
Sv photo 806665a8-2618-4a43-9225-b6e366298aca_zps730d5681.jpg
“Svärdet i stenen hade premiär 25 december 1963”
Night Ladys Star
“Handling”
Night Ladys Star
Ett makalöst gyllene svärd, fastkilat i en stor sten,
utgör en frestande utmaning för de starkaste och modigaste
männen i kungariket. Den som kan lossa svärdet blir
Englands konung!
Night Ladys Star
Det är en spännande värld för den lille modige pojken Pysen.
Han kan inte ana vilka svindlande upplevelser som väntar honom
bland illvilliga häxor, eldsprutande drakar
och knasiga trollkarlar
Night Ladys Star
“KARAKTÄRERNA I FILMEN ÄR”
Pysen Arthur..Merlin..Madame Mim..
Archimedes..Sir Hector..Kay..Pelimore..Kokerskan..
Berättaren..Ekorreflicka..Ekorredam..
Black Bart..
Night Ladys Star
Welcome back to
The Sword In The Stone
 
Sv photo Svardet-Stenen-25060_zps231e93b5.gif
sw



14 kommentarer:

Aurora The Lovely sa...

Hej Snow White..
Det här är en jättebra film och lille Arthur är en sådan sötnos och Merlin ja han är verkligen min favorit.. Tror jag ska se om filmen snart.. Jättetrevligt att du tar upp alla våra filmer.. ha en fin vecka så ses vi snart hälsa Dvärgarna från mig kram Aurora

YoSueño sa...

Quien tiene el corazón puro no se le resiste nada, que tengas una bonita semana.Un ABRAZO

ANITA sa...

Åhh så fint!Gleder meg til se filmen!
Du har alltid en sånn fin blog..Ønsker deg alt godt søte deg!:))

Moonlight sa...

Hej Snow White..
Den här filmen har jag faktiskt aldrig sett så jag tror faktiskt jag ska hyra den kan vara trevligt som omväxling med en Disneyfilm.. ombyte förnöjer och för mig som aldrig sett den blir den ju ny..Tack för tipset lilla Snow White kram Moonlight

Vanessa sa...

"The Sword In The Stone" is so cool! Just can not wait to see that again wow!

mathilde1305 sa...

Hej Snowwhite..
Jag ska titta på filmen snart, tro inte ha sett den än..
Ha en Underbar helg.
Kram Mathilde

Snow White The Survival sa...

Hej Aurora..
Ja visst är Arthur en liten raring tänk att han en dag ska bli Englands kung.. habn har hälsat på mig och Dvärgarna nyligen så tyckte det var lämpligt att skriva lite om hans film..Tack för titten min vän kom snart tillbaka kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Hi YoSueño ..
Thank you for visiting my blog .. I hope you had a nice weekend and that you have a wonderful week lots of hugs your friend Snow White

Snow White The Survival sa...

Hej Anita...
Ja visst är alla Disneyfilmer fina :-) Och det bästa av allt det spelar ingen roll om du är ett år eller hundra dom filmerna är för alla..Tack för besöket och kom snart tillbaka kram din vän Snow White

Snow White The Survival sa...

Hej Moonlight...
ja jag tycker du ska se filmen om Arhur han är en söt liten parvel och han ska ju en vacker dag bli Englands kung..Tack själv Moonlight för att du kom och hälsade på mig kram Snów White

Snow White The Survival sa...

Hi Vanessa ..
I'm glad you liked my blog about Arhur ..
Hope you will see the film one day .. Wish you now have a lovely and wonderful week and came soon and visit me again hug hug Snow White Snow White

Snow White The Survival sa...

Hej Mathilde..
Ja jag tycker du ska se filmen det är ju som sagt Disneys 18 film.. Har fullt sjå att berätta om alla filmer men samtidigt så är det ju så roligt.. Tha en fin dag tack för titten och kom snart tillbaka kram Snow White

Evanir sa...

Hoje estou vivendo um momento muito especial na minha vida.
Por isso estou aqui convidando você para se alegrar com minha benção.
Tenho estado ausente porém hoje estarei
dedicando meu tempo que deveria estar em repouso
absoluto para me encontrar com você matar as saudades.
Com uma mensagem de uma data muito importante para mim
venho convidar você para buscar minhas lembranças desse dia.
Desejo lhe um abençoado final de semana
luz paz e Deus no seu viver.
Beijos com infinito carinho e amizade .
Evanir.

Snow White The Survival sa...

Thanks evanir for your visit and your invitation and comment ..
Wish you a nice week hug Snow White