onsdag 14 maj 2014

Hard Work..

The Dwarfs photo Dvaumlrgarnajobba_zps7111284f.gif
“Hej Hå”
Night Ladys Star
Våra hugg, hugg, hugg, hugg,
hugg, hugg, hugg hörs i gruvan dagen lång.
Vårt hugg, hugg, hugg, hugg,
hugg, hugg, hugg det tar vi glatt med sång.
Night Ladys Star
På ärligt sätt blir vi rika lätt genom hugg, hugg, hugg
med vår spade och vårt spett. I ett berg, i ett berg
i ett berg, i ett berg som har ädelstenars färg.
Night Ladys Star
Så hugg, hugg, hugg, hugg,
hugg, hugg, hugg från bittida till sent.
Genom hugg, hugg, hugg, hugg,
hugg, hugg, hugg vi berget plockar rent.
Night Ladys Star
Hugg diamanter fram i tjog och lägg rubinerna i tråg.
Vad vi hugger för kommer ingen ihåg
men hugg, hugg, hugg bara hugg!
Night Ladys Star
Hej hå hej hå hej hå
Hej hå hej hå vi hem från gruvan gå
hej hå hej hå hej hå hej hå
Hej hå vi hem från gruvan gå
Night Ladys Star
The Dwarfs
The Dwarfs photo dw.gif
-

14 kommentarer:

Aurora The Lovely sa...

Hej mina söta Dvärgar ni arbetar verkligen hårt..Hoppas Snow White tar väl hand om er när ni kommer hem..Kram på er alla 7 från mig Aurora

mathilde1305 sa...

Hej Snowwhite..
Nu är det hård arbete, men njut fritiden i det soligare väder...
Hoppas att vi få en fin sommar nu.. Ha der gott..
Kram Thilde

YoSueño sa...

Que recuerdos mas bonitos me traen estas imágenes.Un ABRAZO
FELIZ DIA

Ariel El vikingo dark sa...

Hi Snow White,
you are fantastic,
you have brought up a great scene of the story!

Hej hå hej hå hej hå
Hej hå hej hå vi hem från gruvan gå
hej hå hej hå hej hå hej hå
Hej hå vi hem från gruvan gå

Happy week end
hugs to my friends

Moonlight sa...

Hej Snowwhite..
Snålheten bedra visheten....
Gentlemen lyssna långsamt på mig,
med två ord, Omöjgligt!
Ha en fin vecka...
Kram Moonlight

Night Lady sa...

Ha en fantastisk dag Kram Night Lady ..
Have a magnificent day Hugs Night Lady...

Moonlight sa...

Hej min vän..
Hoppas din onsdag är fin och att du ser samma sol som jag .. kramar från Moonlight

Snow White The Survival sa...

Hej Aurora..
jadå visst tar jag hand om dvärgarna det kan du lita opå så vi får väl se om dom firar mig på mors dag hi hi..Ha en fin helg och mors dag nu kram Snow white

Snow White The Survival sa...

Hej mathilde..
ja dvärgarna jobbar hårt jag tror dom är rikast på hela jorden så mycket diamanter som dim hittar..
Önskar dig nu en fin helg och en fin mors dag kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Hi YoSueño...
Thank for your visit and your comment's..Have a great and winderfull wekkend nog love always Snow White

Snow White The Survival sa...

Hi Ariel..
Thank's for your kind words it makes me happy..Have a great weekend and take care love always hugs kisses Snow White

Snow White The Survival sa...

Hej Moonlight..
Bra sagt... Nu önskar jag dig en fin helg och en fin mors dag kom snart och hälsa på mig igen kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Tack så mycket Night Ladys Blogspot min sida önskar detsamma kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Tack Moonlight för titten och ja jag såg samma sol som du..
ha en fin helg kram Snow White