torsdag 9 oktober 2014

A girl should be two things: Classy and Fabulous..

Snow White Old photo sw02_zps1379cc1d.png
sw
“En flicka bör vara två saker”
Elegant & Fantastisk
Night Ladys Star
Mode tynar bort, endast stilen förblir densamma..
Night Ladys Star
För att kunna bli oersättlig måste man
alltid vara annorlunda..
Night Ladys Star
Mode är inte något som finns i klänningar bara.-
Mode är i himlen, på gatan, mode har att göra med
idéer, hur vi lever, vad som händer..
Night Ladys Star
Den bästa färgen i hela världen, är den
som ser bra ut på dig..
Night Ladys Star
Snow White

10 kommentarer:

Aurora The Lovely sa...

Tack för den fina klänningen Snow White den är så vacker och din klänning är lika fin nu är vi verkligen Old Fashion Girls..
massor av kyssar och kramar från din vän Aurora

nicki007 sa...

Världens vackrast prinsessa och absolut en old fashion girl..

Moonlight sa...

Hej Snowwhite..
Du är så snygg i denna KLänningen, Vilka underbara färger... Ha en bra dag..
Kram Moonlight
Let`s talk Fashion... Happy Girls are prettuest..

mathilde1305 sa...

Hej Snowwhite..
Dis och Dimma idag, Höststämning..
Men Du ha snyggat till dig med en jätte fint Klänning, jag tycker om färgerna..Då ser dagen genast ljusare ut.. Ha det Gott.. Kram Mathilde

Svara

Night Lady sa...

Blir så avundsjuk på känningen en sådan skulle jag absolut vilja ha... Kram...

Snow White The Survival sa...

Hej Aurora..
Vad glad jag blir för att du tyckte om din klänning..Och ja visst är vi old fashion girls.. ha en härlig vecka snart är det Halloween ska bli så roligt.. Kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Tack WP jag gillar att höra att jag är världens vackraste prinsessa.. Kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Hej Moonlight--
Tack för komplimangen och ja jag gillar verkligen min nya klänning den bara är så mycket oktober..Tack för titten och ha en fin dag Kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Hej Thilde..
Ja visst är min klänning fin det är så trevligt med en ny höstgarderob.. tack för titten och ha en fin dag kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Night KLady jag ska sy en likadan klänning åt dig blir du glad då :-)
Kram...