onsdag 22 oktober 2014

Now let me see book of horrors..

 
The Queen Witch Moroni photo i__ll_go_myself_ii_by_snowsowhite-d413p6i_zpsa200f493.jpg
“En Drottnings Tålamod”
Night Ladys Star
Jag måste hitta något bra och göra mig av med Snow White
en gång för alla nu är mitt tålamod slut alla vet ju trots
allt att den vackraste i landet är jag Drottningen..
Night Ladys Star
En vackrare drottning har ni aldrig haft kära underståtar
så var tacksamma för mitt långa tålamod med
denna lilla flicksnärta..
Night Ladys Star
Men nu ska hon bort bara jag hittar min bok
med formler så låt mig nu se..
Night Ladys Star
The Queen Witch Moroni


8 kommentarer:

Moonlight sa...

Oj, hoppas att Drottningen inte hitta boken, så att Snowwhite bli kvar..eller gömmer sig..
Håller Tummarna.. Kram Moonlight

Aurora The Lovely sa...

Jag väntar på Halloween nu gör du? Snart blir det fest..
Kram Aurora

Winnie The Pooh Bear sa...

•When witches go riding, and black cats are seen, the moon laughs and whispers, ‘tis near Halloween

Giancarlo sa...

Felice weekend...ciao

Snow White The Survival sa...

Hej Moonlight..
Nej då jag är så van att undvika Drottningen så jag hoppas hon aldrig hittar mig.. tack för titten och kom snart tillbaks kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Hej Aurora..
Självklarrt väntar jag oxå ska bkli så roligt och otäckt..
isjkalla kramar från Snow White..

Snow White The Survival sa...

Hej Winnie..
ja nu är det dags håll dig redo..
Iskalla kramar från Snow White

Snow White The Survival sa...

Thanks Giancarlo..
I wish you a wonderful week..
Hugs kisses Snow White