fredag 31 oktober 2014

It's Halloween..

Halloween photo 13516928943153397840.jpg
“Förgiftade Äpplen”
Night Ladys Star
Min kära styvmor har lärt mig och ikväll passar
det så bra med härligt giftiga äpplen..
Night Ladys Star
5 stycken Äpplen:
5 äpplen Granny Smith
5 dl strösocker
2 dl vatten
2 dl glukossirap
svart hushållsfärg
och Klubbpinnar
Night Ladys Star
Gör så här:
Koka upp strösocker vatten och glukossirap
Låt koka tills karamellen når 150 grader
drag av från plattan och tillsätt rejält med
svart hushållsfärg..
Night Ladys Star
Doppa äpplena i karamellen och ställ
på bakplåtspapper låt svalna en timme..
Night Ladys Star
Nu hoppas jag ni får en härligt läskig
och otäck och iskall Halloween
Snow White
Halloween photo 06.gif

14 kommentarer:

Frieda sa...

Happy Halloween,
ich wünsche Dir eine bezaubernde Nacht. Bussi von Frieda

Ariel El vikingo dark sa...

Hey Snow White
good afternoon,
wow, this is a scary recipe! =)

happy halloween
a big kiss

Giancarlo sa...

Un felice weekend per te...ciao.

nicki007 sa...

Förgiftade äpplen låter helt utsökt i mina öron :-)

mathilde1305 sa...

Oj vilket läskigt inlägg Snow White...Hoppas din halloween var riktigt ruskig fniss Kram mathilde

Aurora The Lovely sa...

The best way to start the week is with a nice cup of coffee!
Have a great week ahead..
Kisses from Aurora

Moonlight sa...

Önskar dig en trevlig måndag och en fin vecka kram Moonlight

Snow White The Survival sa...

Tack flr titten Frieda..
ha ett fint slut på veckan..Kram Snow white

Snow White The Survival sa...

Hi Ariel..
Hope your Halloween was grate.. Lots of hugs and kisses from Snow White

Snow White The Survival sa...

Hi Giancarlo..
Thanks for yout visit..Hugs kisses from me Snow white

Snow White The Survival sa...

Ja nickis WP mina förgiftade äpplen är bra men inte min styvmors ha ha kram Snow White

Snow White The Survival sa...

ja mathilde min halloween var så läskig om du bara visste knäna skakar fortfarande.. Kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Tack Aurora kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Tack detsamma Moonlight kramar tillbaka..