söndag 4 januari 2015

Welcome 2015 Nice to meet you..

Christmas photo SnowWhite_zps110f4cba.jpg
“God Fortsättning på det nya året”
Night Ladys Star
Tack för att ni varit mina vänner hälsat på hos mig och kommenterat..
Jag hoppas ni vill fortsätta att vara mina vänner även detta nya år 2015..
Jag ser fram emot en massa äventyr med er och alla mina andra vänner..
Night Ladys Star
Nu tar vi nya tag och välkomnar detta nya år 2015 till oss..
Och hoppas vi alla får vara friska och må bra och givetvis fred och
lycka åt alla människor oavsett vilken hudfärg eller ras vi tillhör..
Night Ladys Star
Nu ser vi fram emot och planerar för Julgransplundring jag har
bjudit in alla mina vänner det ska bli så roligt..
Night Ladys Star
Men som sagt en fin fortsättning på detta nya år 2015
önskar jag er alla..
Night Ladys Star
Snow White
The First Princess


12 kommentarer:

mathilde1305 sa...

I wishing you,
New beginning... new ideas...
new energi... exiting.. and surprising.. Hugs Mathilde

Moonlight sa...

Hi.. Det nya Året har börjat lugnt, och hoppas vi kan glädja oss, att framtiden ser ljust ut.
Ha det Gott,
Många Kramar Moonlight

Aurora The Lovely sa...

Hello my Friend, Wish you a Happy Fortune this year,fylld with all of the good things in Life..
Hugs Aurora

Winnie The Pooh Bear sa...

Wish you a good start to the year and a fine January.
Hugs and smiles Winnie The Pooh with friends ..

Night Lady sa...

Världens bästa Snow White ska ha ett underbart 2015 :-)

nicki007 sa...

Ha ett fint 2015 världens finaste Snow White

Snow White The Survival sa...

Tack mathilde..Önskar dig detsamma..Kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Hej Moonlight..
Ha det gott du med kramar från Snow White

Snow White The Survival sa...

Tack Aurora..
ha en fin helg kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Tack Winnie hoppas du fick en fin start du med.. Kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Tack till Night Ladys Blogspot!!

Snow White The Survival sa...

Tack även till Nickis WP !!