fredag 27 februari 2015

På våren har jag räknat 136 olika väder inom 24 timmar..

Snow White photo SnowWhite09-2_zpse5e8b23a.jpg
“Snow Dance”
Night Ladys Star
Black brooms of trees sweep the sky clean..
Sweep the house fronts..
And heave them bleak in sleep..
High up the empty moon..
Spills her vacuity..
Night Ladys Star
I Dance..
My long black shadow..
Weaves an invisible pattern of pain..
Night Ladys Star
The snow..
Is embroidered with my happiness..
-Evelyn Scott-
Night Ladys Star
It's snowing but it does not matter because
I can char the Spring she is here she is just waiting
around the corner ..
Night Ladys Star
 photo imageedit_1_8072101376_zpsrdzmpp4q.gif

12 kommentarer:

Rapunzel Pascal sa...

Hej Snow White min käraste!!
Ja hoppas du kommer blir frisk!!
Ahaha rolig du räknar med till våren som saknar, samma med mig!!
Stor special kram din busiga ♥Rapunzel♥
Pss Och jag har lagd blogg friend som du gav mig hos fejan meddelande, ja du kan tittar hos mig nya inlägg och nya animerade ettan söta är jag fnisss Kram kram, här stort åskar nyliigen stor regna med samt hagel eehh!! Ses vi senare!!

Rapunzel Pascal sa...

Vill ge dig för jag babblar "ursäkta"
Ser efter url link här
http://3.bp.blogspot.com/-BFrn3JMq4U0/VPAo465XwfI/AAAAAAAAAIs/nmDojdiZeKw/s1600/tumblr_n09m0rbs9l1qhiczbo1_r1_250.gif
Stor kram din ♥ Rapunzel ♥

Rapunzel Pascal sa...

Dear Snövit!!
Fantastik min vän JamieSilver
och så fin hon har på senaste kommentera samt avatar rund kollar du till henne JamieSilver..
Så jag tänkte oxå göra med hos min Rapunzel sida snyggt den senaste kommentera.
Och så fin trevlig helg hos henne!!
Hur mår du ännu?? Hörs av dig snart kära söta snövit kraammm busiga Rapunzel...

Aurora The Lovely sa...

Jag älskar din snö Snow White men just nu vill jag och mina rosor se lite vår...Stor kram till dig från mig Aurora

Night Lady sa...

Våren är här Snow White men vi får nog se lite av din snö ändå lite till och från.. Kram på dig sessan // Night Lady

Rapunzel Pascal sa...

Tjenare Snövit!!
Om du vill tittar hos min sida några nya princess första sida och söta Merida sida, min Tubes..
Ser spännande
Stor kram din Busiga Rapunzel ♥

Snow White The Survival sa...

Hej rapunzel..
ja då jag är nog snart frisk igen ska bli skönt..Och ja det ska bli skönt med vår igen det var en grå och tråkuig vinter utan snö..
Kramar från Snow White

Snow White The Survival sa...

Tack för den fina bilden du lämnade rapunzel den har jag sparat nu kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Hej igen R<apunzel ska snart gå till din sida och titta hur det ser ut.. Massor av kramar till dif från mig Snow White

Snow White The Survival sa...

Hej Aurora..
ja nu vill till och med jag har vår så nu får snön hålla sig borta ett tag ska bli skänt med lite sol kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Ja Night Ladys blogspot nu är våren här känns så skönt...
Kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Okay rapunzel nu kommer jag till dog och tittar massor av kramar igen Snow White