torsdag 5 mars 2015

The good ones take talent..

 photo lll_zpsheuxwjnl.gif
"Word Jewelry"
Night Ladys Star
Writing a poem is like making a necklace..
Bead by bead, pattern on pattern..
Complex or simple, colorful or monochromatic..
The good ones take talent, but chance luck can help..
Night Ladys Star
This one for that friend, that one for this day..
Good words like fancy baubles..
Well placed they make the string..
Wrong placed and they ruin it..
Some come easy, some are long thought out..
-Elioinai-
Night Ladys Star
Snow White
sw

10 kommentarer:

Rapunzel Pascal sa...

Tjingeling min käraste Snövit!
Blev du förvånade jag överraska
en sida för dig fina!!
jag ska några lägga mina fina
vänner Disney kanske efter helg.
Ja för att jag inte hemma imorgon eller
lördag för att min vän ska födda bebis
Här verklig trist regna men skönare utan irriterade sol!!
Ha en fin helg Stor Bamsekram
din alltid Busiga ♥ Rapunzel ♥

Ariel El vikingo dark sa...

Hello Snow White,
good midnight,

beautiful post!,
it's time to write poems =)

a kiss and a big hug

mathilde1305 sa...

Hej.. Snygg Necklace, passar Dig utmärkt.. Ha en fin Helg, och njut av solen.. Mathilde

Moonlight sa...

Hi Snowwhite..
Hoppas att Du njöt av den fina vårdagen, hoppas det blir fler i framtiden..
Ha det bra , Kram Moonlight

Night Lady sa...

Det var ett vackert smycke du har Snow White.. ha en fin vecka önskar Night Lady

Snow White The Survival sa...

Hej Rapunzel..
ja jagg blev så förvånad att du gör en egen sida till mig tack så mycket.. Vi har soligt och fint väder varje dag nu hoppas det fortsätter så.. Hoppas den lila babysen har kommit nu.. Massor av kramar Snow White

Snow White The Survival sa...

Hej Ariel..
vad trevligt att du besöker mig då och då det blir jag glad för..Önskar dig nu en fortsatt fin vecka och kom snart tillbaka kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Tack Mathilde.. ja jag gillar verkligen mina smycken dom är jag rädd om.. ha en fin tisdag och kom snart tillbaka kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Hej Moonlight..
jadå jag njuter av vädret nu så länge det varar ska ju tydligen bli sämre igen men vi har ju trots allt bara mars så det får vi räkna med.. He en fin dag Kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Tack Night lady ja mitt smycke är fint kram Snow White