onsdag 21 oktober 2015

Because That's Halloween..

Halloween photo h02_zps0d2c69e6.jpg
“If You've Never”
(Elsie Melchert Fowler)
Night Ladys Star
If you've never seen an old witch
 Riding through the sky--
 Or never felt big bat's wings
 Flopping, as they fly--
Night Ladys Star
If you've never touched a white thing
 Gliding through the air,
 And knew it was a ghost because
 You got a dreadful scare--
Night Ladys Star
If you've never heard the night owls,
 Crying, "Whoo-whoo-whoo?"
 And never jumped at pumpkin eyes
 Gleaming out at you--
Night Ladys Star
If all of these exciting things
 You've never heard or seen,
 Why then--you've missed a lot of fun,
 Because--that's HALLOWEEN!
Night Ladys Star
Halloweem photo 04_zps8260e1a7.png

6 kommentarer:

mathilde1305 sa...

Härligt Snow White äntligen får vi Halloween..
Undrar just vad jag ska klä ut mig till ge mig ett tips..
massor av kramar från Mathilde

Moonlight sa...

Ta inte äpplet Snow White det är alltid lika illa vare sig det är Halloween wekller ej.. Kram Moonlight

Aurora The Lovely sa...

Härlig bild Snow White men strunt i äpplet vi har massor av annat läbbigt att äta på festen..Kram Aurora

Snow White The Survival sa...

Ja thilde vet inte heller vad du ska välja kanske häxa det går bäst hem.. Kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Nej då Moonlight något äpple tar jag inte..
Kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Ja Aurora vi har en massa annat läbbigt jag har gjort fingrar och grönt mos nu :-)¨
Kram Snow White