fredag 20 november 2015

Bernard & Bianca i Australien..

Välkommen till Disneys 29:e animerade film!
sw
 photo aq8_zpsl6mr0stw.jpg
“Bernard & Bianca i Austrlien hade premiär 16 November 1990”
Night Ladys Star
“Handling”
Bernard & Bianca befinner sig nu mitt i hjärtat av Australiens
otämjda vildmark. Där svarar våra hemliga agentmöss på ett rop
på hjälp från Joey, en ung pojke som kämpar för att rädda
en magnifik örn från en hänsynslös tjuvskytt.
Night Ladys Star
Men med rastlösa infödingar och oväntade
faror bakom varje hörn, vem vet då om de kan
komma till undsättning i tid!
sw
 photo untitled_zpscwq6ay34.png
sw
“KARAKTÄRERNA I FILMEN ÄR”
Bernard...Bianca..Cody..Wilbur..McLeach ..Joanna..
Jake..Frank..Krebbs..Faloo..Doktorn..Sjukskötarmus..
Ordförande..Joeys Mor..Vit Musfälla..
Night Ladys Star
Welcome To Australia..
Bernard & Bianca
 

8 kommentarer:

Anonym sa...

Den filmen har jag sett och Bernard och Bianca är så söta och så hjältemodiga.
Roligt att du tar upp alla Disneyfilmer. Kram Bouney

mathilde1305 sa...

Bernard och Bianca är så söta Snow White
ge dom en puss på nosen från mig
Kram Mathilde

Moonlight sa...

Hej Snow White
Tack för dina fina ord ha en underbar första advent
kram Moonlight

Aurora The Lovely sa...

1:a Advent”
Close your eyes and
open your minds...
Hope Peace Joy Love..
Have a great time..
Love always..
Aurora

Snow White The Survival sa...

Ja Bouney visst är dom söta mina mina små vänner
Kram på dig Snow White

Snow White The Survival sa...

Nu har jag gett dom en puss på nosen från dig Mathilde..
Dom blev så glada och skickar en mass kramar..
en kram får du även av mig // Snow White

Snow White The Survival sa...

Tack Moonlight
Önskar dig det samma
Kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Fint sagt Aurora..
Ha en underbar advent...
Massor av adventskramar från mig
Snow White