torsdag 3 december 2015

Tell me what do we love..

Christmas photo SnowWhite03.gif
“What Do We Love About Christmas”
Night Ladys Star
What do we love about Christmas;
Does our delight reside in things?
Or are the feelings in our hearts
The real gift that Christmas brings.
Night Ladys Star
It's seeing those we love,
And sending Christmas cards, too,
Appreciating people who bring us joy
Special people just like you.
By Joanna Fuchs
Night Ladys Star
Have a great week..Love always..
Snow White
 photo Christmas 48_zps8kmdkpwl.png


6 kommentarer:

Anonym sa...

Ja söta Snow White jag älskar allting som har med julen att göra.
Önskar dig en härlig och vacker andra advent.
Kärlek och kyssar från Uruviel

Moonlight sa...

Jätte fint inlägg Snowwhite.
Julen närmar sig, nu gäller det presenter,
och matinköp. Jag antar att Du bakar för fullt,
och hoppas att Dvärgarnar hjälper till..
Ha nu en fint andra Advent.. Kram Moonlight



Aurora The Lovely sa...

Hi Snowwhite..
Jag tro att Du är i full fart med alla Julbestyr,
nog få ni det mysig med song, leker, och god mat..
Hoppas att allt ät väl .. en skön andra Advent önskar jag..
Kram aurora

Snow White The Survival sa...

Håller med dig helt och hållet Uruviel jag älskar också alltihop..
ha en underbar vecka och tredje advent..
Kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Hej Moonlight..
ja visst närmar sig julen och just bu bakar jag massor av pepparkakor Dväegarna älskar Pepparkakor.. ha en härlig vecka och en fin tredje advent kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Hej Aurora..
Ja då Aurora
allt är bra.. du har väl också massor att göra nu..
Jag har bakat pepparkakor hela dagen det doftar så gott..
Dvärgarna är så lyckliga.. Ha en fortsatt fin vecka kram Snow White