torsdag 10 mars 2016

Det som är för dumt att säga, det sjunger man..

10 kommentarer:

Aurora The Lovely sa...

Vad fint ni sjunger killar så roligt att höra på er.. Nu ska det städas våren är här..
Ge Snow White en kram från mig när hon kommer kram Aurora

Anonym sa...

Mina favorit killar helt klart kramar om gör Ariel

Night Lady sa...

Ingen kan vara nere med en ballong..

Anonym sa...

Bra sagt vi sjunger väldigt ofta kram Aristocats

Poções de Arte sa...

Que linda imagem!
Me transporta para as épocas de infância... adoro relembrar!
Abraços e ótimo final de semana.

Snow White The Survival sa...

Tack Aurora och ja dom gav mig kramen från dig :-)
Nu är städandet klart och påsken knackar på dörren härligt..
Ha en fin vecka Aurora Kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Tack Ariel nu blev dom glada detsamma gäller för mig fniss.. Kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Helt rätt Night Ladys Blogspot.. Kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Hej och hå mina söta små kattvänner kul att ni tittade in kram Snow White

Snow White The Survival sa...

Hi Poções the said Arte
Thank you for visiting my blog to have a nice week and welcome back .. Lots of hugs Snow White